سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بخیل در شگفتم ، به فقرى مى‏شتابد که از آن گریزان است و توانگریى از دستش مى‏رود که آن را خواهان است ، پس در این جهان چون درویشان زید ، و در آن جهان چون توانگران حساب پس دهد ، و از متکبّرى در شگفتم که دیروز نطفه بود و فردا مردار است ، و از کسى در شگفتم که در خدا شک مى‏کند و آفریده‏هاى خدا پیش چشمش آشکار است ، و از کسى در شگفتم که مردن را از یاد برده و مردگان در دیده‏اش پدیدار ، و از کسى در شگفتم که زنده شدن آن جهان را نمى‏پذیرد ، و زنده شدن بار نخستین را مى‏بیند ، و در شگفتم از آن که به آبادانى ناپایدار مى‏پردازد و خانه جاودانه را رها مى‏سازد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 آذر 20 , ساعت 10:2 عصر

آشنا شدن با مصارف پارکت لمینت 

شما درباره پارکت ها به میزان بسیار زیادی باید اطلاعات داشته باشید اگر مطالب قبلی مارا دنبال کرده باشید .اما در این مطلب میخواهیم به شما نمونه های دیگری از کاربرد های پارکت لمینت ها را بگوییم پس بسیار با دقت ادامه این مطلب را مطاعله کنید.

پارکت لمینت پوششی مناسب برای کف منازل مسکونی، اداری و تجاریست که عمده مصرف آن در منازل و واحدهای مسکونی است.لمینت ها معمولا مستطیل شکل هستند و ابعادی درحدود عرض بین 14 تا 25 سانتیمتر و طولی بین 120 تا 140 سانتیمتر دارند،

نمونه هایی از مصارف پارکت لمینت

اگر ضخامت فوم از 2م.م بیشتر یا کمتر باشد مشکلات فنی را به همراه خواهد داشت.فوم را زیر پارکت لمینت بر روی کف پهن می کنند تا هم عایق صدا باشد برای طبقه زیرین و همچنین عایق حرارت و برودت برای واحد مورد نظر ،فوم موجب می شود تا نرمی خوشایندی در هنگام راه رفتن در زیر پا احساس شود.فوم در دو نوع معمولی و سایلنت در بازار موجود است.که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت تفاوت هایی با هم دارند.فوم معمولی شفاف است یعنی نور را از خود عبور می دهد ولی فوم سایلنت نور را از خود عبور نمی دهد.برای کف های سیمانی و بتنی حتما بایستی از فوم سایلنت استفاده شود چرا که سنگ ریزه های روی سیمان باعث سر و صدا در زیر پا هنگام راه رفتن نشوند.ولی برای سایر کف ها از جمله سرامیک و سنگ فوم معمولی قابل استفاده است و هیچ گونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

امید واریم مقاله تیراژه هارمونی ارائه دهنده انواع لمینت پارکت و پارکت در مورد لمینت توانسته باشد به سوالات احتمالی شما در باره لمینت پاسخ گفته باشد.این شرکت آمادگی دارد تا توسط کارشناسان خبره فروش و اجرا اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار دهد.


سه شنبه 96 آذر 14 , ساعت 11:47 عصر

آشنایی با واردکنندگان پارکت لمینت 

بسیار خب.واردات یک محصول امری بسیار ضروری است که باید با توجه به میزان بودجه ی کشوری و همچنین بررسی میزان تولید داخلی آن محصول انجام گیرد.بنابر این شما برای خرید یک کالای خارجی در وهله ی اول نیازمند شناخت کامل واردکنندگان آن هستید.

شرکت تیراژه هارمونی با تکیه بر هنر معماری و علم طراحی دکوراسیون داخلی برای نخستین بار درسال 1386به عنوان نماینده انحصاری محصولاتی چون کاغذ دیواری، پارکت لمینت در ایران تاسیس گردید.و از آن پس به عنوان وارد کننده پارکت لمینت شناخته شد .

بررسی شیوه ی واردات پارکت لمینت باراباس

شاید لازم به ذکر باشد که در دنیای امروز ما پارکت لمینت ها جایگاه بسیار بزرگی را برای خود باز کردهاند اما این جایگاه چه دوامی دارد و چه کسانی باعث شده اند که این جایگاه به دست بیاید به همین منظور ما میخواهیم به شما در این مطلب اطلاعاتی در این باره بدهیم.

پارکت لمینت باراباس ، کف پوشی چند لایه ای است که هر مکانی را با سطحی زیبا ، ضد ضربه ، نافرسا و ضدخش مورد پوشش قرار داده و با سطح ملامینی فشرده و ذره های مقاوم روئین برای دوام بیشتر در رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد.


سه شنبه 96 آذر 14 , ساعت 1:45 صبح

یک خانه دار خوب

شما اگر این مطلب را باز کرده اید به این معناست که به دنبال تبدیل شدن به فردی هستید که به خوبی از پس خانه بر می آید.بنابر این ما در این مطلب میخواهیم به شما آموزش دهیم که یک خانه دار خوب چه ویژگی هایی را با خود حمل میکند.موضوعی بسیار مهم و قابل توجه.

مواقعی که قسط نظافت و تمیز کردن خانه را دارید باید به همه وسایل خانه دقت کنید، از جمله وسایلی را تمیز کنید که فکرنمی کنید نیاز به تمیز کردن داشته باشند یا تا به حال اهمیتی کمی از نظر پاکیزگی به آن می دادید. به طور مثال گلدان مصنوعی ای که به نظر شما تمیز است، می تواند آنقدر گرد و خاک در خودش ذخیره کرده باشد که برایتان ایجاد حساسیت کند.
• مبلمان خانه را حتما گردگیری کنید چراکه یک ضربه آهسته به مبل می تواند ذرات گرد و غبار را به هوای خانه انتقال دهد و برای تنفس مشکل ساز شود.

• بالش و لحاف خانه هم فراموش نکنید .هر چند وقت یکبار آنها را بشویید و در صورت امکان در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار دهید

• نظافت سطل زباله بخصوص سطل های آشپزخانه و دستشویی نیز اهمیت بسیاری دارند.به این نکته توجه داشته باشید خالی کردن زباله به معنای تمیز شدن سطل آن نیست پس نیاز است تا خود سطل نیز هر از گاهی کاملا شسته و عاری از آلودگی شود

نکات طلایی خانه داری


• اگر در خانه تان ماشین ظرفشویی دارید، نظافت آن را از یاد نبرید.این وسیله نیاز دارد که هر از گاهی کاملا شسته، جرم زدایی شده و ضد عفونی گردد.

• همچنین یکی از نکات مهم در خانه داری تمیز کردن دیوار پوش یا همان کاغذ دیواری است که تاثیری زیادی در خانه و تزیئنات شما می گذارد.باشد که برایتان ایجاد حساسیت کند.
• تمیز کردن تلفن را از فراموش نکنید چرا که طی محققان دریافته اند گوشی تلفن می تواند باعث انتقال ویروس یا باکتری شود.و همین عوامل بیماری زا با لب های شما برخورد می کنند و در نهایت به دهانتان راه می یابند.
• از یاد نبرید که پرده حمام نیز احتیاج به نظافت دارد.این به دلیل آن است که پرده ها در فضای مرطوب قرار دارند و بیشتر اوقات نمناک هستند، از اینرو می توانند به محل خوبی برای رشد میکروب بدل شوند.

• ظروف دکور را گردگیری کنید تا از انباشته شدن گرد و خاک که می تواند تولید حساسیت کند پیشگیری نمایید.


• الان که نزدیک فصل سرما است، نظافت شومینه را فراموش نکنید.
شومینه و دریچه خروج هوای آن را خوب تمیز کنید.
به این نکته توجه داشته باشید که اگر لوله خروج هوای شومینه گرفته باشد، گازهای مضر نمی توانند خارج بشوند
و در نتیجه در فضای خانه باقی مانده و برایمان خطرآفرین می شوند.

کاغذ دیواری

پارکت لمنیت


یکشنبه 96 آذر 12 , ساعت 10:2 صبح

 

پاک کردن کاغذ دیواری های قابل شستشو

بسیار خب در مطالب قبلی ساید درابره نصب و انواع کاغذ دیواری ها برای شما صحبت کرده باشیم اما در این مطلب هدف بر این منوال میچرخد که کاغذ دیواری ها را به چه شیوه ای پاک نگه داریم و این کاغذ دیواری هایی که پاکیزه میکنیم کیفیت خود را از دست میدهند یا ن؟پس ادامه این مطلب را از دست دندهید.

دیوار پوش های قابل شستشو که به عنوان کاغذ های اکریلیک یا دارای لایه ونیل نیز شناخته می شوند اغلب دغدغه های خانم های خانه را برای از بین بردن لک کاهش می دهند در واقع با استفاده از یک اسفنج آغشته به آب گرم و صابون میتوان آنها را شستشو داد برای این کار در ابتدا باید توسط یک دستمال خشک گرد و غبار موجود را پاک کنید سپس عمل پاک کردن را روی قسمت های کوچکی از رول کاغذ انجام دهید این کار را تا جایی ادامه دهید که آب به پشت کاغذ نفوذ نکند ، در نهایت پس از تمام شدن شست و شو و از بین رفتن لکه با استفاده از یک دستمال خشک کاغذ دیواری ها را خشک کنید .

 لکه گیری کاغذ دیواری های قابل شستشو

 

پاک کردن دیوار پوش های غیر قابل شستشو 

نکاتی که در بالا ذکر شد اغلب  برای دیوار پوش های قابل شستشو موثر است . اما اگر در منزل شما از نوع غیر قابل شستشوی آن وجود دارد کار سخت تری را پیش روی دارید . اصولا لکه ها به طور کامل روی این نوع از کاغذ های دیواری از بین نمیرود اما توصیه ی ما به شما این است که تا حد امکان با استفاده از یک ابزار لطیف یا گوش پاک کن ذرات موجود بر روی کاغذ را از روی آن برداشته و سپس دستمال خشک و تمیز بر روی دیوار بکشید .

 

 

 

کاغذ دیواری

پارکت لمنیت

 


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ