سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت (از سپاهیان خرد است) و هوس ضد آن . [امام صادق علیه السلام ـ در بیان سپاهیان خرد و نابخردی ـ]
 
دوشنبه 97 اردیبهشت 24 , ساعت 6:10 عصر

اثر بخشی رنگ کاغذ دیواری اتاق دخترانه 

در چنین اتاقی رنگ های شاد در کنار رنگ های خنثی به کار می روند. در زمینه ی اتاق نیز حدالامکان از رنگ حنثی استفاده می شود. بهتر است برای ایجاد یک بافت مناسب از تاثیر رنگ ها غافل نشوید و بدانید با این رنگ ها چه حسی را در کودک ایجاد می کنید.

یکی از تاثیرات آن در لطافت فضاست،فضایی که در آن از تمامی رنگها بصورت روشن تر و نزدیکتر به رنگ خنثی استفاده میشود میتواند به دختران احساس آرامش بیشتری بدهد اما از یاد نبرید که اگر کاغذ دیواری دخترانه انتخابی خود را از رنگهای بسیار روشن و خنثی استفاده کنید ،ناخودآگاه فضا را به سمت یک فضای سرد و بی حرکت برده اید واستفاده از تمام رنگها بصورت خیلی کمرنگ باعث حس مبهم بودن وبی انرژی بودن و همینطور جهت نداشتن فضا میشود ،این درحالی است که استفاده از رنگهای بسیار تیره نیز چشم را سریع خسته کرده و باعث اذیت شدن ذهن شما در آن فضا میشود .

رنگ مناسب کاغذ دیواری دخترانه

اغلب دختران در این محیط از رنگ های ملایم مانند آبی، صورتی و… استفاده کنند. استفاده از آبی یخی و پاستیلی در چنین محیطی تزیین اتاق را برجسته و جذاب می کند. در واقع در چنین محدوده ای کوچک ترین تغییرات نیز قابل توجه اند و اهمیت می یابند.

بطور کلی رنگهایی که روشن تر ،شادتر و پرحرارت وانرژی ترهستند بعنوان کاغذ دیواری دخترانه جذابیت بیشتری داشته و به فضای بازی و جنب و جوش و همچنین استراحت و آرامش دختران،روح و شخصیت دخترانه تری میدهند.
همچنین رنگهایی که از خانواده رنگهای یاسی،بنفش، ارغوانی، گلبهی و سرخ هستند نیز میتوانند بخوبی با دختران ارتباط برقرار کنند ، اما این نکته راهم در نظر بگیرید که میزان شفافیت و تیرگی در همه رنگهای انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ