سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از سخن زشت و ناسزا بپرهیز که خداوندـ عزّوجلّ ـ، بد زبانِ ناسزاگوی را دشمن می دارد . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 10:24 عصر

مزیت های  پارکت لمینت 

پارکت های لمینت از مزایای زیادی برخوردار هستند که استفاده از آن برای ما بسیار عالی است در این مطلب از مزایای استفاده از پارکت لمینت گفته شده است تا شما بیشتر از این نوع پارکت اطلاع داشته باشید. 


1- پیش از اینکه پارکت لمینت را نصب کنند در زیر آن فوم نصب می کنند . همین امر باعث می شود به نوعی مانند عایق عمل کند و از انتقال صدا جلوگیری کند .
2- این فوم علاوه بر اینکه از انتقال صدا جلوگیری می کند , عایق حرارت و برودت نیز می باشد .
3- پارکت لمینت ها نسبت به پارکت های چوبی قدیمی مقاومت بیشتری در برابر آب دارند . 
4- عدم استفاده از چسب در هنگام نصب پارکت لمینت باعث میشود که به کف آسیبی وارد نشود و هر موقع لازم بود میتوان آنها را جمع کرد و مجددا نصب کرد .
5- پارکت لمینت در مقایسه با پارکت های قدیمی در مقابل اجسام نوک تیز بسیار مقاوم هستند .
6- به سهولت و به سرعت قابل نصب هستند .

آشنایی با  جنس  پارکت لمینت

پارکت لمینت که از الیاف چوب فشرده ساخته می شود و بر خلاف پارکت به صورت مستقیم از چوب درختان ساخته نمی شود . دلیل نام گذاری آن این است که از پنج لایه فشرده ساخته شده است و هر چیز چند لایه ای را لمینت گویند . امروزه از پارکت لمینت به عنوان کف پوش بسیار استفاده می شود و یکی از کف پوش های پر طرفدار و محبوب در منازل ، ساختمان های اداری و تجاری است . با وجود این محبوبیت و مزایای بیشماری که پارکت دارد معایبی نیز دارد . با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله به برخی از معایب پارکت لمینت بپردازیم .


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 1:35 صبح

بررسی نکاتی از معایب و مزایای پارکت و سرامیک

قابل توجه علاقه مندان به دکور و طراحی دکور ، دراین مطلب شما به طور کامل از مزیت ها و معایب پارکت و سرامیک آشنا میشوید و میتوانید بهترین و مناسب ترین را برای منزل انتخاب کنید در این مطلب می خواهیم معایب و مزایای استفاده از پارکت لمینت و سرامیک را بررسی کنیم از مزیت های پارکت میتوان به :

• لطافت و نرمی 

• گرما و داشتن دمای یکسان در همه ی نقاط
• تنوع بسیار و راحت بودن ست کردن آن با سایر وسایل 
• داشتن طول عمر طولانی تر 
• طاهر بسیار زیبا و جذاب

تفاوت پارکت و سرامیک


استفاده از سرامیک های براق و رنگ های روشن همواره جذاب است . همچنین قدم زدن بر روی سرامیک های سرد در فصل تابستانی و راه رفتن روی سرامیک های گرم در فصل زمستان بسیار دلچسب است . اما با توجه به اینکه سرما عوارض بسیاری دارد و عوارضی چون کمردرد و پا درد ایجاد می کند و به علاوه زمانی که سرامیک ها خیس می شوند احتمال سر خوردن وجود دارد . به خاطر همین مسائل است که امروزه علی رغم ظاهر بسیار زیبای سرامیک ها استفاده از آنها کمتر شده است . 

پارکت لمینت معمولا از جنس چوب هستند و تنوع رنگی بسیار زیادی دارند . با توجه به اینکه از چوب ساخته شده اند پارکت ها معمولا دمای متعادلی دارند و نه بسیار سرد می شوند و نه بسیار گرم . نسبت به سرامیک و سنگ نرم تر است و عوارش کمتری را ایجاد می کند . استفاده از پارکت میتواند گرما و حس طبیعی بخشد .


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:11 صبح

 کف پوش برای منزل 

یکی از مهمترین کارهایی که لذت بخش است و به ما در منزل لذت میدهد تغییر دکوراسیون منزل است .این کار بسیار عالی و در نهایت زیبایی به انسان روحیه میبخشد. اولین زیبایی در دکور کف پوش است که به چشم می آید.  برای کف منزل گزینه های زیادی پیش روی قرار دارد . از موکت که قدیمی ترین نوع کف پوش است تا سرامیک و پارکت . امروزه برخی از افراد سرامیک را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارکت را . در این مقاله میخواهیم شما را با تفاوت های این دو و اینکه استفاده ار کدام یک به عنوان کف پوش مناسب تر است را آشنا کنیم .
زمانی که تصمیم میگیریم برای کف پوش از کدام یک استفاده کنیم باید در نظر داشته باشیم که خرید پارکت مانند خرید فرش نیست که بتوان آن را عوض کرد حداقل یک یا دو سال باید با همان کف پوش صرف کرد . بنابراین قبل از تصمیم گیری برای این کار باید اطلاعات کافی در مورد هر یک از آنها ، هزینه ها ، مزایا و معایب هر یک داشته باشید .

 پارکت یا سرامیک ؟


کف پوش تاثیر بسیار مهمی بر ظاهر یک منزل دارد . قبل از انتخاب نوع کف پوش با در نظر گرفتن سلیقه ی خود و تناسب با رنگ وسایل منزل باید کاربری آن را نیز در نظر بگیرید . برای مثال اگر قصد دارید برای آشپزخانه کفپوش انتخاب کنید با قاطعیت باید به دنبال کف پوش های ضد آب باشید . 
دو نوع بسیار رایج و محبوب کف پوش ها پارکت و سرامیک می باشد . اما اینکه پارکت بهتر است یا سرامیک ، سوالی است که هنگام تصمیم گیری به خرید کف پوش به ذهن ها خطور می کند . پارکت ها و سرامیک ها هر یک مزایا و معایبی دارد ، هردو یه سهولت پاک می شوند ، طرح های متنوع و زیبایی دارند ، حساسیت زا نیستند .با این تفاسیر پاسخ دادن به این سوال که پارکت لمینت بهتر است یا سرامیک کار چندان آسانی نیست .


شنبه 96 آذر 25 , ساعت 12:8 صبح

استفاده از ابزارهایی برای تهیه چسب کاغذ دیواری

مطلبی که پیش روی شما قرار است که درباره شیوه ای برای نصب بهتر و آسان تر کاغذ دیواری ها صحبت کند.بنابر این شما این مطلب را تا انتها مطالع میکنید و بیشتر از هر لحظه ای پیشرفت را حس خواهید کرد.

رول کاغذ دیواری متناسب با چیدمان منزل ، چسب چوب ، کاردک پلاستیکی ، موکت بر ، قلمو نقاشی و چسب مخصوص کاغذ دیواری .

درباره تهیه چسب کاغذ دیواری

چساباندن کاغذ دیواری ها یکی از دغدغه های هر فردی است که هدف استفاده از این محصول را دارد.به همین منظور ما در این مطلب میخواهیم به شما بگوییم که این کاغذ دیواری ها را باید با استفاده از چه ماده ای و به چه شیوه ای نصب کنیم؟

رنگ دیوار های خانه یکی از مواردی است که بسیار در معرض دید قرار دارد و هماهنگی آن با سایر وسایل خانه بسیار اهمیت دارد . امروزه دیوار پوش های متنوعی در بازار وجود دارد که باعث می شود تنوع طلبی در رنگ دیوار ها بیشتر شود . اگر شما نیز به تعداد دفعات زیاد دیوار پوش منزلتان را عوض می کنید بهتر است خودتان با فوت و فن این کار آشنا شوید و به سادگی این کار را در منزل انجام دهید .

کاغذ دیواری

پارکت لمینت


سه شنبه 96 آذر 21 , ساعت 1:10 عصر

 بررسی شیوه ی استفاده از پارکت لمینت

با شما درباره انواع پارکت لمینت صحبت های بسیار زیادی کرده ایم.اما در این مطلب میخواهیم به شما نمونه هایی از استفادده های ممکن از این محصول پرکاربرد را بدهیم.پس اگر قصد یشرفت دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پارکت لمینت جهت استفاده در محیط های مسکونی ، اداری و تجاری ایده آل میباشد ، ولی اغلب در منازل و واحد های مسکونی استفاده میشود، لمینت ها اغلب بصورت مستطیل تولید میشوند اما نوع پارکت لمینت مربعی نیز در بازار یافت میشود ، پارکت لمینت در ضخامت های گوناگون تولید میشوند اما عمده آن ها دارای 8،10،12 سانتی متر میباشد،.

 بررسی تفاوت های لمینت و کفپوش 

یکی از سوالاتی که برای شما بی شک به وجود امده است را میتوان این دانست که ایا لمینت ها با کفپپوش ها تفاوت دارند؟بنابر این ما برای رفع این سوال در ذهن شما مطلب آماده کرده  ایم که همینک میتوانید انرا مطالعه کنید.

درواقع لمینت و کفپوش ، هردو نوعی پوشش کف هستند اما تفاوت هایی باهم دارند ، که درزیر به برخی تفاوت لمینت و کفپوش اشاره میکنیم. لمینیت اصطلاحا به آن  لمینت، لامینت، لامینیت و در بعضی موارد به آن پارکت لیمنت هم گفته میشود دارای انواع  و مدل های مختلف مثل پارکت لمینت مربعی و رنگ های گوناگون مثل پارکت لمینت روشن و پارکت لمینت تیره میباشد، جنس پارکت لمینت از HDF با لایه ای ملامینه روی آن میباشد، HDF  خلاصه شده  سخت، دانسیته، فایبربرد میباشد، دلیل نام گذاری پارکت لمینت این است که از 5 لایه فشرده روی هم ساخته شده و هر شی چند لایه را لمینت میگویند .

تفاوت کفپوش با لمینت


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ