سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، وزیر نیکویی برای ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 فروردین 16 , ساعت 1:13 عصر


انواع پارکت چوبی

یکی از راز هایی که میتواند شما را در هر عرصه ایموفق کند دانستن ابزار های مختلفی است که در آن دنیا استفاده میشود ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از پارکت های چوبی هم به نوبه خود دارای نمونه ها و انواع بسیار مختلفی است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید و  موثر است.
پارکت های چوبی در دو نوع پارکت تمام چوب و سه لایه در بازار موجود می باشند . در پارکت تمام چوبی کل چوب مورد استفاده چوب ترمو می باشد اما در پارکت سه لایه معمولا دو لایه ی زیرین از چوب های ارزان قیمت تر تهیه می شود و فقط لایه ی رویی از جنس ترمووود می باشد بنابراین قیمت پارکت چوبی با توجه به نوع پارکت می تواند متفاوت باشد .

پارکت چوبی
مهم ترین کاربرد های پارکت چوبی

پارکت های چوبی را پیشتر برای شما معرفی کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که از این پارکت ها در چه مناطقی میتوانید استفاده کنید.و یا به عبارتی صحیح تر کاربرد های این پارکت ها چیست.پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این اطلاعات را به نحو احسنت تجربه کنید.
پارکت لمینت یکی از محبوب ترین انواع کف پوش ها می باشد که با برند های مختلف ، طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد . پارکت ها از جنس چوب هستند . کلمه ی پارکت از یک کلمه ی فرانسوی Parchet که معنای آن فضای کوچک احاطه شده است برگرفته شده است . با توجه به طبیعی بودن پارکت چوبی ، این نوع کف پوش از نظر سلامتی نیز امتیاز بالاتری نسبت به سایر کف پوش ها میگیرد . پارکت های چوبی در جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند ، رایج ترین چوبی که برای تولید پارکت از آن استفاده می شود چوب درخت راش می باشد . اما علاوه بر این چوب از چوب درختان گردو ، بلوط ، افرا و زبان گنجشک نیز برای تولید پارکت استفاده می شود .

کاغذ دیواری

پارکت لمینت


چهارشنبه 97 فروردین 15 , ساعت 11:55 صبح

اهیمت استفاده از طراح داخلی در خانه

گاهی این سوال پیش می آید که چرا باید از طراح داخلی برای منازل و یا محیط های کاری بهره برد.ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از این طراحان به شما این کمک را میکند تا بتوانید از محیط خانگی خود بیشترین استفاده را ببرید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.برای همکاری با یک طراح داخلی برای منزلمان حتما نباید فرد ثروتمندی باشیم.در حقیقت استفاده از یک طراح حرفه ای باعث ذخیره پول و کاهش استرس ما می شود.شاید خیلی از ما ایده هایی در ذهن مان داشته باشیم که به تنهایی نمی توانیم آنها را در محیط واقعی پیاده سازی کنیم به عنوان مثال شاید انتخاب یک کاناپه مناسب به تنهایی کار دشواری نباشد اما ترکیب آن با فرش مناسب می تواند کمی سخت باشد و یا اینکه چگونه هارمونی بین کاغذ دیواری و مبلمان و پوشش کف به وجود آوریم کار را سخت کند.شاید خیلی از ما دوست داشته باشیم در فضای کلی خانه قسمتی را دنج مخصوص صبحانه قرار دهیم یا قسمتی را مختص کتاب خواندن بگذاریم اما حقیقت این است که شاید طراحی کار بسیار دشواری نباشد ولی کار هر کسی نیست.


کاغذ دیواری

 

پارکت لمینت



لیست کل یادداشت های این وبلاگ