سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرهیزید از صولت جوانمرد چون گرسنه شود و از ناکس چون سیر گردد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 اردیبهشت 24 , ساعت 6:10 عصر

اثر بخشی رنگ کاغذ دیواری اتاق دخترانه 

در چنین اتاقی رنگ های شاد در کنار رنگ های خنثی به کار می روند. در زمینه ی اتاق نیز حدالامکان از رنگ حنثی استفاده می شود. بهتر است برای ایجاد یک بافت مناسب از تاثیر رنگ ها غافل نشوید و بدانید با این رنگ ها چه حسی را در کودک ایجاد می کنید.

یکی از تاثیرات آن در لطافت فضاست،فضایی که در آن از تمامی رنگها بصورت روشن تر و نزدیکتر به رنگ خنثی استفاده میشود میتواند به دختران احساس آرامش بیشتری بدهد اما از یاد نبرید که اگر کاغذ دیواری دخترانه انتخابی خود را از رنگهای بسیار روشن و خنثی استفاده کنید ،ناخودآگاه فضا را به سمت یک فضای سرد و بی حرکت برده اید واستفاده از تمام رنگها بصورت خیلی کمرنگ باعث حس مبهم بودن وبی انرژی بودن و همینطور جهت نداشتن فضا میشود ،این درحالی است که استفاده از رنگهای بسیار تیره نیز چشم را سریع خسته کرده و باعث اذیت شدن ذهن شما در آن فضا میشود .

رنگ مناسب کاغذ دیواری دخترانه

اغلب دختران در این محیط از رنگ های ملایم مانند آبی، صورتی و… استفاده کنند. استفاده از آبی یخی و پاستیلی در چنین محیطی تزیین اتاق را برجسته و جذاب می کند. در واقع در چنین محدوده ای کوچک ترین تغییرات نیز قابل توجه اند و اهمیت می یابند.

بطور کلی رنگهایی که روشن تر ،شادتر و پرحرارت وانرژی ترهستند بعنوان کاغذ دیواری دخترانه جذابیت بیشتری داشته و به فضای بازی و جنب و جوش و همچنین استراحت و آرامش دختران،روح و شخصیت دخترانه تری میدهند.
همچنین رنگهایی که از خانواده رنگهای یاسی،بنفش، ارغوانی، گلبهی و سرخ هستند نیز میتوانند بخوبی با دختران ارتباط برقرار کنند ، اما این نکته راهم در نظر بگیرید که میزان شفافیت و تیرگی در همه رنگهای انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.


دوشنبه 97 اردیبهشت 24 , ساعت 11:22 صبح

آثار رنگ ها در دکوراسیون محیط اداری

نتایج یک تحقیق توسط انجمن طراحان داخلی نشان می‌دهد که طراحی محیط اداری یکی از سه عامل موثر بر کارایی و رضایت شغلی به حساب می‌آید.

همانطور که پیشتر توضیح داده شد رنگ زرد فعالیت‌های فکری و ذهنی را ترویج می‌کند و سفید، آبی و سبزها هم بیشتر از هر چیز احساس آرامش و آسایش در محیط کار را به دنبال دارند. اگر می‌خواهید گرمای محیط کارتان را بیشتر کنید می‌توانید بروید سراغ رنگ‌های گرم اما یادتان باشد رنگ‌های سرد آرام معمولا انتخاب مناسب‌تری برای بالاتر بردن میزان کارایی هستند. رنگ‌های گرم و تند و تیز با همه هیجانی که در خودشان دارند خیلی زود و هنوز روز به پایان نرسیده کارکنان شما را خسته می‌کنند!

روانشناسی رنگ ها در منزل

خرید کاغذ دیواری 


یکشنبه 97 اردیبهشت 23 , ساعت 10:14 عصر

 چسباندن کاغذ دیواری

پس از فراهم کردن موارد و ابزارهای مورد نیاز نصب، نوبت به باز بینی و زیرسازی دیوار می رسد، اگر دیواری که قصد دارید آن راکاغذ دیواری کنید، نم داشته باشد باید علاوه بر نم، ریشه و منبع نم را نیز از بین ببرید تا کاغذ دیواری ها پس از نصب دچار مشکل نشوند

نخستین کار برنامه ریزی برای تطبیق نقش ها، جور کردن و به هم انداختن نقوش کاغذ دیواری است یا بهتر بگوییم برنامه ریزی در این مورد که عدم انطباق در کدام نقطه از دیوارکمتر به چشم می آید. بروز خطای عدم انطباق نقوش کاغذ دیواری، اجتناب ناپذیر است چرا که وقتی به آخرین تکه کاغذ دیواری می رسیم، اغلب مجبور می شویم آن را تا سر اولین تکه کاغذ دیواری کوتاه کنیم. برای اینکه تاثیر این خطا به حداقل برسد، همیشه کار را از جایی که دید کمتری دارد، شروع کنید.

برای نمونه از زاویه دیوار و یا کنار در یا پنجره یعنی جایی که نقش ناجور، امتداد کوتاه تری _حتی تنها چندین سانتیمتر _از ارتفاع دیوار را می پوشاند. اینک آماده هستید که اولین تکه رابچسبانید. اولین تکه بیشترین اهمیت را دارد زیرا با نصف آن، تکلیف تکه های بعدی تعیین می شود. اگر تکه ی اول کاملا عمودی قرار نگیرد، باقی تکه ها از تراز خارج خواهند شد و خطای اولیه بیشتر و بیشتر به چشم خواهد آمد. برای ایجاد یک استای واقعا عمودی (شاغولی) از شاغولی یا از تراز استفاده کنید.

کاغذ دیواری


یکشنبه 97 اردیبهشت 23 , ساعت 3:23 عصر

انواع کاغذ دیواری مقرون به صرفه 

برای خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب می توانید به متن زیر توجه کنید . چرا که کارشناسان ما در این متن راه های خرید کاغذ دیواری ارزان وانواع آن را برای شما شرح داده اند.

انواع مختلفی از کاغذ دیواری ارزان در بازار یافت میشود و همانطور که گفتیم برخی ساخت داخل و برخی دیگر چینی میباشند. چیزی که در این بین اهمیت خاصی دارد با وجود قیمت ارزان هردو نوع ، کاملا از هم متفاوتند. کاغذ دیواری ارزان با کیفیت برند رویال (یکی از برندهای چینی) تصویری جالبی در ذهن مخاطب نداشته باشد اما لازم است که این نکته را بدانید که کاغذ دیواری رویال کیفیت نسبتا خوب دارد و در عین حال قابل شستشو نیز میباشد که نوع ایرانی آن فاقد آن است.

 

حراج کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری ارزان از رولی 35 شروع میشود ولی توجه به این نکته حائز   اهمیت است که دقت کنیم قیمت پایین ما را فریب ندهد که کیفیت را برای قیمت پایین فدا کنیم . توصیه میشود از انواع ارزانی استفاده کنیم که قابلیت شستشو داشته باشند. نوع ارزانی که از جنس pvc   هستند قابلیت شستن را نیز دارا میباشند و از جنس نسبتا مرغوبی نسبت به سایر انواع آن دارا میباشند. در بعضی موارد که در برخی فصول حراج کاغذ دیواری صورت میگیرد ، شما میتوانید نوع ارزان قابل شستشو را با قیمتی فوق العاده ارزان تهیه کنید


شنبه 97 اردیبهشت 22 , ساعت 11:11 عصر

 طراحی دکور ساده و زیبا

در ادامه ی این مقاله خواهید خواند که چگونه یک دکورساده و در عین حال زیبا داشته باشیم.

تشخیص اینکه چه گزینه هایی را میتوانید انتخاب کنید کاری است که در قدم اول باید انجام دهید. پس قبل از خرید لیستی از هرآنچه را لازم دارید تا فضای خانه تان را زیبا کنید تهیه کنید وسایلی مثل
فرش ، یا کوسن، آینه، کاسه های تزئینی شمع، قاب عکس، گل و گلدان و … البته این لیست کاملی نیست، ذهن خود را باز کنید و فکر کنید چه چیزهایی زیبایی اتاقتان را دو برابر می کند.

مدل کاغذ دیواری

کاغذ دیواری طرح کودک


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ