سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بی شرمِ گستاخِ بر گناهان را دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 7:15 عصر

زیباترین دکوراسیون داخلی اتاق خواب

برای بسیاری از خانم ها و اقایان این اولیت دارد که اتاق خواب های آنها بسیار زیبا و دارای دکوراسیونی متفاوت باشدما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از کاغذ دیواری ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما چه تاثیری خواهد داشت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که ممکن است برای شما مفید باشد.

جزئیاتی کوتاه در مورد چیدمان اتاق خواب که بایستی برای رسیدن به چیدمانی ایده آل بدانیم بعد از یک روز کاری سخت وقتی به خانه بر می گردیم احتیاج به فضایی داریم که حس آرامش را در ما به وجود آورد .اتاق خواب در خانه یکی از مکان هایی است که می تواند این حس آرامش و انرژی از دست رفته را به ما برگرداند . وسایل اتاق خواب و نوع چیدمان ، رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری استفاده شده باید طوری باشد که این حس را در ما به وجود آورد.

رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب

استفاده صحیح از تابلو در دکوراسیون اتاق خواب

بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از تابلو ها میتوانید اتاق خواب را زیبا کند اما ترکیب کاغذ دیواری ها با تابلو ها میتواند برای شما دردسر ساز باشداما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از تابلو ها در کنار کاغذ دیواری ها چگونه ممکن است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مهم و موثر است.

تیراژه هارمونی اگر در اتاق از تابلو استفاده می کنید هرچه قاب تابلوها بیشتر باشد با دکور اتاق هماهنگ می شود، هرچه پهنای قاب کمتر باشد نقاشی داخل قاب جلوه بیشتری پیدا می کند.اگر می خواهید اتاق خواب متفاوتی داشته باشید بهتر است از مبل تک به همراه یک نور موضعی مثل نور آباژور استفاده کنید.استفاده از آباژورهای کوتاه که بر روی پاتختی استفاده می شود می توند فضای رمانتیکی را برایتان به وجود آورد.استفاده از گلدان های طبیعی و قاب عکس عزیزان نیز توصیه می شود.


کاغذ دیواری

پارکت لمینت


جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 7:14 عصر

اصلی ترین ویژگی های دستگاه جوش پلی اتیلن بات فیوژن

همه ما میدانیم که در صنعت استفاده از دستکاه های جوش بسیار دارای اولویت است.ما در این مطلب برای شما نمونه بسیار هاصی از این دستگاه ها را معرفی خواهیم کرد و در ادامه به بررسی ویژگی های این دستگاه خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید و تاثیر کذار است.

•    سبکی و سهولت اجرا
•    مقاومت در برابر نیروهای فشاوری و خورگی
•    قیمت مناسب
•    دوام و ماندگاری بالا

 


لیست قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن بات فیوژن 


با توجه به تولید دستگاه های جوش پلی اتیلن بات فیوژن رتن کار قیمت تمام شده این محصول از دیگر رقبایی که اقدام به خرید محصول از رتن کار مینمایند و اقدام به بازاریابی آن مینمایند بسیار پایین تر بوده و این ا دقت کنید که محصولات تولیدی رتن کار را فقط از شرکت رتن کار بخواهید و دیگر رقبا استفاده از برند رتن کار اقدام به فروش محصولات ما مینمایند و از نام رتن کار که سابقه ای 16 ساله در این صنعت دارد سو استفاده مینمایند.

جهت استعلام قیمت دستگاه جوش بات فیوژن رتن کار به بخش تماس با ما مراجعه نمایید و هزینه خرید این دستگاه جوش پلی اتیلن را جویا شوید.

قیمت لوله پلی اتیلن 

قیمت اتصالات پلی اتیلن


پنج شنبه 96 اسفند 24 , ساعت 8:8 عصر

زیباترین تغییر دکوراسیون با جدیدترین کاغذ دیواری 2018

کاغذ دیواری ها از مهمترین ابزار ها برای استفاده و تغییر دکوراسیون به حساب می آیند  ما در این مطلب برای شا خواهیم گفت که استفاده از این کاغذ دیواری ها به شما این کمک را میکند تا به دکوراسیونی متناسب با سال 2018 دست پیدا کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
اگر شما نیز از آن دسته از آدم هایی هستید که به دنبال ایجاد تحول در دکوراسیون داخلی منزل هستید و تمایل دارید خاص و تمایز باشید بدون شک انتحاب جدیدترین کاغذ دیواری 2018 در اولویت های شما قرار دارد . 
کاغذ دیواری به سبب سهولت در نصب ، قیمت های مناسب ، طرح ها و رنگ های متنوع یکی از بهترین گزینه ها برای دیوار پوش ها است . از ساده ترین مدل ها گرفته تا جدیدترین مدل های آن هر کدام طرفدار های خاص خود را دارد . مزیتی که کاغذ دیواری نسبت به رنگ آمیزی دیوار ها دارد این است که به کمک کاغذ دیواری می تواند ناهمواری سطح دیوار را مخفی کرد . اما رنگ آمیزی دیوار این قابلیت را ندارد . با شناختن جدیدترین کاغذ دیواری 2018 میتوانید انتخابی ساده تر و شیک تر داشته باشید و به صورت خودکار مدل های قدیمی تر را از لیست انتخاب های خود کنار بگذارید .

مدل های جدید کاغذ دیواری 2018

جدید ترین مدل کاغذ دیواری پذیرایی 2018 چیست؟


کاغذ دیواری پذیرایی در دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است . پذیرایی معمولا اولین قسمتی از خانه است که دیده می شود و چون محل تجمع دوستان و آشنایان و اقوام است باید دارای طراحی خاص و منحصر به فرد دارد . جدیدترین کاغذ دیواری 2018 برای اتاق نشیمن طرح های متنوعی دارد . کاغذ دیواری های سه بعدی برای پشت تلوزیون در ترکیب طرح های ساده می تواند جلوه ای خاص به اتاق پذیرایی خانه ی شما دهد . 
برای دریافت مشاوره و دیدن طرح های جدید کاغذ دیواری می توانید به سایت تیراژه هارمونی مراجعه کنید و از مدل های متنوع دیدن نمایید . 

کاغذ دیواری

پارکت لمینت


پنج شنبه 96 اسفند 24 , ساعت 8:7 عصر

قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن لب به لب رتن کار

دستگاه های جوش نمونه های بسیار مختلفی دارند که توسط شرکت های بسیار مختلفی عرضه میشود اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از این دستگاه ها در شرکت روتن کار چگونه است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
دستگاه های جوش پلی اتیلن  لب به لب شرکت رتن کار با طراحی ویژه ومنحصر به فرد جهت اجرای کار در سایت و انواع محیط کارگاهی قابل استفاده میباشد. دستگاههای جوش پلی اتیلن لب به لب رتن کار جهت استفاده در انواع خطوط انتقال آب-گاز-فاضلاب ونفت وپتروشیمی با مواد PE80-PE100 به روش جوش لب به لب (Buttweld) مورد مصرف قرار می گیرد.

روتن کار تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن با ابعاد و کاربرد های متفاوت بوده و براساس نوع نیاز ها لوله و اتصالات متفاوت مورد استفاه قرار میگرد . از این رو بایستی به موارد زیر توجه کرد . 

قیمت لوله پلی اتیلن براساس کاربرد های زیاد آن میتواند مورد استفاده به شکل گسترده ای قرار گیرد . از این رو اشنایی با مکانیزم های قیمت گذاری اتصالات پلی اتیلن می تواند کاربردی محسوب گردد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید . 

قیمت لوله پلی اتیلن 

قیمت اتصالات پلی اتیلن 

ویژگی های دستگاه جوش پلی اتیلن لب به لب چیست؟


از ویژگی های دستگاه جوش پلی اتیلن لب به لب رتن کار  میتوان به موارد زیر اشاره کرد
•    مورد استفاده در خطوط انتقال لوله های پلی اتیلن
•    مخصوص  جوش های سر به سر (buttwelding)
•    قابلیت جوش لوله واتصالات پلی اتیلن از قطر  63 الی200 میلیمتر
•    دارای فشارکاری 2-3-4-10-6-16 اتمسفر (آبرسانی ،فاضلابی)


سه شنبه 96 اسفند 15 , ساعت 6:57 عصر

انتخاب کاغذ دیواری با زمینه روشن

کاغذ دیواری ها با رنگ های و زمینه های بسیار مختلفی تولید میشوند.ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم درباره کاغذ دیواری هایی با زمینه ی روشن که میتواند در ئکوراسیون خانه شما بسیار موفق عمل کند.

یکی از کاربرد های این نوع کاغذ دیواری برای خانه های کوچک است. کاغذهای رنگ روشن باعث بزرگتر جلوه دادن اتاق می شود و محیطی زیبا و دلنشین ایجاد می کند.

کاغذ دیواری اتاق نشیمن

انتخاب کاغذ دیواری با رنگ ها ی متفاوت

در طراحی دکوراسیون مدرن از دیوارپوش هایی با رنگ های متنوع استفاده می شود. انتخاب کاغذ دیواری متناسب با طراحی داخلی منزل بهترین انتخاب خواهد بود


پارکت لمینت

کاغذ دیواری


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ